همکاری در ساخت فیلم سینمایی منفی صفر

این فیلم پس از سی دوجلسه به پایان رسید . این قصه روایت دختری است که درگیر مسئله اعتیاد شده و تنها خواهرش که با او زندگی میکند را تحت تاثیر قرار میدهد و اتفاقات پی در پی را در قصه دامن میزند. این فیلم بعد از اتمام مراحل فنی برای نمایش در سینمای هنر و تجربه آماده میشود. تیم مهندسی نت کا به سرپرستی حامد نوری کار مدیریت تولید این فیلم و همچنین جذب اسپانسر را عهده دار بوده است .

کارگردان و تهیه کننده : پدرام زمانی  ،  نویسنده : پوریا کربلایی مجید

مدیر فیلمبرداری :علی خوری، مجری طرح تصویر ستاره هنر، طراح صحنه و لباس: آناهیتا جواهری، چهره پرداز :نیوشا نوری، علی معدنی، پشتیبانی گریم :ویدا حقیقی، مدیر تولید :حامد نوری، صدابردار: مجتبی یار احمدی، منشی صحنه :شیما باقری، سرپرست گروه کارگردانی :بیتا آصفی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :امین پورصفا، مدیر تدارکات :مجید عبدالله وند. دستیار اول فیلمبردار:متین پورصفا،نورپرداز :علی محرمی، دستیار صدابردار :شهاب پور عابدینی، دستیار یک تدارکات :مهرداد عبدالله وند. تدوین و صداگذاری :امیل لودویگ. گروه صحنه و لباس :رضا رحمانی، احمد دالوند.ستاره نعیمی. میترا خسروی.جلوه های ویژه میدانی :مدیر جلوه های ویژه میدانی :رضا نصیری فر، دستیار جلوه های ویژه :کامران حق وردی. سجاد توکلی. امور مالی: پیام زمانی، جانشین تهیه کننده: پوریا کربلایی مجید. عکاس: مجید محرابی .

این فیلم مستقل در بخش خصوصی و با حمایت شرکت چای رفاه لاهیجان تولید شده است.

همکاری در تهیه مواد غذایی در اربعین حسینی سال ۱۳۹۷

با استعانت از خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و با توجه به اعتلا و اشاعه فرهنگ اسلامی ،  تیم مهندسی نت کا با حضور در فعالیت های فرهنگی و مذهبی و همچنین ادای دین خود به صاحت مقدس حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نسبت به تهیه و توزیع یک تن  برنج ، ۱۵۰ کیلوگرم شکر ، ۳۰ کیلوگرم چای ایرانی در موکب فداییان سیده زینب سلام الله علیها در کربلای معلی اربعین حسینی ( محرم ۱۳۹۷ ) اقدام نموده است .

همکاری در طراحی و پیاده سازی سایت خادمیاری استان تهران ( سال ۱۴۰۰ )

با استعانت از خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و با توجه به اعتلا و اشاعه فرهنگ اسلامی ،  تیم مهندسی نتکا با حضور در فعالیت های فرهنگی و مذهبی و همچنین ادای دین خود به صاحت مقدس حرم حضرت امام رضا علیه السلام در سال ۱۴۰۰ نسبت به طراحی و راه اندازی ۳ سامانه ( خادمیاری استان تهران ) ، ( سامانه آموزش خادمیاری استان تهران ) ، ( سامانه جوابدهی مومنانه استان تهران ) در دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بصورت کاملا رایگان انجام وظیفه نموده است . امید است که این موضوع مورد پسند حضرت قرار گرفته باشد .

همکاری در طراحی سایت و فروش آنلاین بلیط نمایش چشم به راه ( سال ۱۴۰۲ )

نمایش هنری «چشم به‌راه» ماجرای ام‌یاسر از عاشقان حضرت زهرا(س) است که پیش از رحلت پیامبر اسلام(ص) از مدینه خارج شده و پس از آن با اتفاقاتی مواجه می‌شود. این نمایش توسط گروهی از بانوان گروه هنری یاسین به نویسندگی و کارگردانی «مریم امیدی» روی صحنه می‌رود. گروه نمایش کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ توسط تعدادی از بانوان هنرمند از سال ۱۳۹۹ کار خود را آغاز نموده و علاوه بر آموزش در شاخه های مختلف نمایشی، تاکنون ۳ نمایش به نام های <<چشم به راه>> ویژه ایام فاطمیه، <<داعی>> ویژه نیمه شعبان ، <<بشارت>> ویژه دهه کرامت را اجرا نموده است.

این نمایش در روز های ۲۳ لغایت ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در مجتمع فرهنگی هنری شهید غنی‌پور با همکاری کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۰ و شهرداری منطقه به اجرا در می آید .