سامانه پیام کوتاه چیست و چرا باید داشت ؟

آمار ها حاکی از رشد قابل توجه صاحبان تلفن همراه در سراسر جهان است. ورود موبایل به زندگی مردم، تاثیرات گسترده ای در حوزه‌های مختلفی از جمله روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات داشته است.امروزه تبلیغات از طریق پیام کوتاه یکی از بهترین روش‌ های بازاریابی به شمار می‌ آید، با گذشت بیش از یک دهه از ورود پیامک به ایران امروزه شرکت‌ های بسیاری در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه فعالیت می‌ کنند. کاربران این خدمات، بدون نیاز به هیچگونه سخت افزار و تجهیزات جانبی و تنها با استفاده از یک نرم افزار و اتصال به شبکه اینترنت می‌ توانند از تمامی امکانات سامانه پیام کوتاه، جهت اطلاع رسانی و معرفی خدمات خود بهره مند شوند.

حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ انجام می شوند را دریافت کرده اید. شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که می توانند این اس ام اس ها را ارسال کنند. سامانه پیامکی ما به عنوان یکی از پیشگامان عرضه سامانه های ارسال پیامک بر آن است که با ساده سازی ارسال اس ام اس از طریق وب، این امکان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم نماید که هر فردی با هر سطح دانش و معلوماتی، اقدام به ارسال پیامک نماید، تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده کند و از آن لذت ببرد. شما می توانید با چند کلیک اقدام به ارسال اس ام اس مورد نظر خود برای ده ها هزار نفر نمایید اما لحظه ای از زمان خود را هدر ندهید. سامانه اس ام اس و یا سامانه پیامک بستری مناسب را برای ارسال پیامک در کمترین زمان و مدیریت آنها فراهم آورده است.

زمان را از دست ندهید سامانه پیامکی نت کا هر لحظه با شما می باشد

شماره های فعال سامانه :

  پیش شماره کد ۱
  پیش شماره کد ۲
  پیش شماره کد ۳
  پیش شماره کد ۵
  پیش شماره کد ۲۱۰۰۰
پیش شماره کد ۰۲۱
پیش شماره کد ۰۲۶

مقدمه

این مستند بعنوان راهنمای استفاده از سرویس وب پیام ما می باشد و مخاطب آن برنامه نویسانی هستند که آشنا به مفاهیم تکنولوژی SOAP بوده و نحوه ایجاد یک SOAP Client را با زبانی که مسلط به آن هستند بدانند. البته مثالهای کاربردی با زبان PHP در انتهای مستند ارائه شده است. گروه مهندسی فناوری اطلاعات نت کا خود را موظف به ارائه صحیح سرویس وب می داند و هیچ تعهدی برای نصب، پیکربندی و راه اندازی SOAP Client بر روی سرویس دهنده های دیگر ندارد و در صورت نیاز مشتری طبق قرارداد جداگانه قابل انجام است.

نحوه عضویت

جهت استفاده از این سرویس می بایست درخواست خود را در سامانه پشتیبانی سایت ثبت و تنظیم نمایید ، بر اساس درخواست شما یک یا چند شماره به حساب شما تخصیص داده می شود که از میان آنها یکی بصورت شماره پیش فرض (Default) انتخاب می شود. با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که در فرم ثبت نام وارد می کنید، پس از شارژ اعتبار و فعالسازی حساب شما توسط مدیر سیستم، اجازه استفاده از سرویس وب را خواهید داشت .

اپراتورهای متصدی ارسال و دریافت پیام کوتاه در کشور (۱۰۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰،۵۰۰۰ و خط ثابت) که در پنل های مختلف پیامکی از آنها استفاده می‌شود، به صورت پیش فرض تمامی خطوط را تبلیغاتی ارائه می دهند. بنابراین، امکان ارسال پیامک از طریق این خطوط به افرادی که جزو لیست سیاه هستند، وجود ندارد. اما همین اپراتورهای پیامکی، شرایطی را برای ارسال پیامک حتی به شماره‌های لیست سیاه، ایجاد نموده‌اند. در این حالت خط اختصاصی ارسال و دریافت پیامک تحت شرایطی خاص، تبدیل به خط خدماتی می‌گردد. بدین ترتیب، آنها قادر خواهند بود برای افرادی که جزو لیست سیاه همراه اول هستند نیز پیامک ارسال کنند. ( مانند : پلیس ۱۱۰ ، بیمارستانها ، دادسراها ، و … )

لیست سیاه همراه اول یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در سامانه پیامک مورد توجه واقع می‌گردد. امروزه شاهد ارسال تبلیغات بسیاری از طریق اس ام اس هستیم؛ حوزه های مختلف کسب و کار برای معرفی خود به افراد و اقشار مختلف، پیامک تبلیغاتی از طریق پنل اس ام اس ارسال می‌نمایند؛ شرکت ها و مجموعه های زیادی نیز موارد مهم و اطلاع‌رسانی‌های ضروری را برای کارمندان، دانشجویان، مراجعه کنندگان و افرادی که به نحوی با آنها در ارتباط هستند، ارسال می‌نمایند.

ارسال‌های فوق از طریق سامانه پیامک انجام می‌شود. در خصوص خرید و ثبت نام اینترنتی که از طریق وب سایت ها صورت می‌گیرد، لازم است که اطلاعات خرید یا ثبت نام را برای کاربر پیامک کنند؛ مثال های مختلفی از جنبه های کاربردی پیام کوتاه وجود دارد که رسیدن این پیغام به مخاطب ضروری می‌باشد. قشری از این افراد هستند که شماره موبایل خود را در لیست سیاه قرار داده‌اند. بنابراین، در این حالت پیامک های تبلیغاتی یا حتی اطلاع‌ رسانی برای این افراد ارسال نمی‌گردد.

اگر شماره تلفن همراه شما هیچ پیامک تبلیغاتی دریافت نمیکند ، یقین بدانید که قبلا شماره شما بنا به درخواست صاحب خط در لیست سیاه قرار گرفته است ، مراحل زیر را انجام دهید تا شماره شما از لیست سیاه مخابرات خارج شود .

  • برای خروج از لیست سیاه همراه اول، می‌بایست عدد ۲ را به سامانه ۸۹۹۹ ارسال نمود. پس از ۲۴ ساعت شماره موبایل موردنظر، از لیست سیاه همراه اول خارج می‌گردد و عدم دریافت پیامک تبلیغاتی غیرفعال می‌شود.
  • برای خارج کردن شماره از بلک لیست ایرانسل ( فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ) کافیست از خطوط ایرانسل عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال فرمایید .
  •  اگر مشترک اپراتور رایتل هستید میتوانید جهت رفع مشکلات خط و فعال سازی سیم کارت مسدود شده رایتل با بخش پشتیبانی رایتل توسط شماره ۲۰۰ از خطوط رایتل و یا شماره ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط ارتباط برقرار کنید و مراحل رفع انسداد سیم کارت رایتل را با ارائه مدارک لازم طی کنید.

امکانات پنل پیامکی :

  سیستمی کاملا تحت وب
  داشتن دفترچه تلفن
  ارسال بصورت تکی و گروهی
  ارسال نظیر به نظیر
  مشاهده پیامک دریافتی
  درج مخاطب یا مخاطبین
  سیستم حسابداری آنلاین
  برگزاری مسابقات و نظرسنجی
  فعال سازی پاسخگوی فعال
  داشتن کلید API
  تبلیغات کشوری
تبلیغات منطقه ای
تبلیغات کد پستی
  بانک مشاغل
تبلیغات سن و جنسیت
ارسال رایتل،ایرانسل،همراه اول
منشی پیامکی
ورود اطلاعات از طریق فایل
ارسال زماندار
بازگشت خودکار بلک لیست ها
و …..

نت کا پیشتاز در ارائه تخصصی‌ترین خدمات پیام کوتاه در کشور

با در اختیار داشتن متخصصین و برنامه نویسان مجرب، همراه شما در ارائه خدمات تحت وب در قالب پیام کوتاه می‌باشیم. ما، نوین‌ترین روش‌های مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی از طریق پیامک را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • سامانه پیامک تحت وب با امکانات گوناگون و به ‌روز
  • پیامک تبلیغاتی همراه شما در رسیدن به اهداف تجاری و سازمانی
  • ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته و حرفه‌ای به کاربران پنل اس ام اس

مشاوره رایگان

تصویر کپچا

دسترسی خرید سریع

تعرفه و امکانات پلن طلایی

تعرفه و امکانات پلن نقره ای

دموی آنلاین پنل کاربری

نام کاربری : demo

رمز ورود   : demo

بازدیدها: ۶۰