آژانس دیجیتال مارکتینگ نتکا

Differentiate or Die مفهوم ساده ای است از اینکه اگر کسب و کارتان در فضای اینترنت حضور نداشته باشد به زودی در کش مکش رقابت کسب و کار خود ، شکست میخورید.

با تولید محتوا پادشاهی کنید!

حتما این جمله منسوب به بیل گیتس را شنیده‌اید: محتوا پادشاه است!

در شرایطی که کارکرد شیوه‌های سنتی بازاریابی به تدریج کمرنگ می‌شود، نوبت سلطنت به محتوا رسیده و به همین دلیل بیشتر کسب‌وکارها به خلق محتوا و بازاریابی از طریق محتوا روی آورده‌اند. ما معتقدیم هیچ چیز به اندازه محتوای مفید و جذاب نمی‌تواند کاربران را به یک برند وفادار کند. ما یک تیم تولید محتوای متبحر و باتجربه داریم که زبان را می‌شناسند و از ظرفیت‌های آن به خوبی استفاده می‌کنند. ما با سبک و سیاق وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف آشناییم و برای هر یک محتوایی متناسب و درخور تولید خواهیم کرد. فرایند خلق محتوا در گروه نتکا با تحقیق و پژوهش آغاز می‌شود.

ما کمک می‌کنیم دغدغه‌ها و نیازهای مخاطبان خود را بشناسید و سپس محتوایی تولید می‌کنیم که این نیازها را پوشش دهد. این سبک از تولید محتوا، نه تنها به بهبود سئو سایت منجر می‌شود، بلکه صدا و پیام شما را هم به کاربران اینترنت منتقل می‌کند. با این حال مهمترین نتیجه تولید محتوا، برقراری ارتباطی موثر میان کسب‌وکار و مشتریان است. اگر به صورت مرتب محتوای مفید تولید کنید، محتوای تازه‌ای که در پاسخ به یک نیاز تولید شده است، همراهی مشتریان را به دست می‌آورید.

این همراهی برای رشد و رونق کسب‌وکار شما بی‌نهایت ارزشمند است.تاکید ما بر این است که محتوای تولید شده هم برای موتورهای جست‌وجو بهینه باشد و هم برای کاربران جذاب و خوشایند. از این رو، تیم تولید محتوای نتکا هم به سئو on-page مسلط است و هم در کپی رایتینگ مهارت دارد. تیترهای جذاب، فضاسازی مناسب و متن گیرا، ویژگی‌های محتوای تولید شده در نتکا هستند.ممکن است فکر کنید حوزه کاری شما از محتوا اشباع شده و متن‌ها کپی یک دیگر هستند. این حقیقتی است که متاسفانه در مورد بسیاری از کسب‌وکارها دیده می‌شود. ما در نتکا روی ایده‌های نو و خلاقانه تاکید داریم و معتقدیم با تحقیق و تخصص می‌توان محتوای دست اول و با ارزش تولید کرد.به خاطر داشته باشید که تولید محتوا تنها به وبلاگ سایت و شبکه‌های اجتماعی محدود نمی‌شود.  صفحات وب سایت شما، نشان‌دهنده هویت برند شما هستند.

تولید محتوای ویدیویی

در دنیای امروزی پر از اطلاعات و تحولات، تولید محتوای ویدیویی برای ارتباط با مخاطبان اهمیت بی‌نظیری دارد. با تیم ما، تولید محتوای ویدیویی تبدیل به یک سفر خلاقانه می‌شود. از ایده‌پردازی و اسکریپت‌نویسی تا فیلمبرداری و ویرایش، هر مرحله با دقت و هنر انجام می‌شود. ما به دنبال ایجاد ویدیوهایی هستیم که نه تنها اطلاعات را منتقل می‌کنند، بلکه داستان‌های شما را بازگو می‌کنند و ارتباط احساسی قوی‌ای بین شما و مخاطبان شما ایجاد می‌کنند.

 

تولید محتوای متنی

در دنیای امروز٬ تولید محتوای متنی و مقاله به یک هنر تبدیل شده است. تیم ما از نویسندگان با تخصص‌های گوناگون تشکیل شده است که به دقت و دانش عمیق خود را در هر کلمه‌ای که می‌نویسند، به نمایش می‌گذارند. از مقالات آموزشی گرفته تا محتواهای خبری و توصیفی، هر محتوا با دقت به نیازها و هدف شما پاسخ می‌دهد. ما به ایجاد محتواهایی که همچنین برای مخاطبان جذاب و ارزشمند باشند، متعهدیم تا به شما کمک کنیم تا برندتان را به دسته‌بندی جدیدی از داستان‌گویی برسانید.

تولید محتوای صوتی

در دنیای امروز، تولید محتوای صوتی به یک ابزار قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان تبدیل شده است، و ما در آژانس خدمات تولید محتوا با افتخار این مسیر را همراهی می‌کنیم. با تیمی از حرفه‌ایان و تخصصی‌های صدا، پادکست‌های آموزشی، داستان‌های جذاب، گفتگوهای تخصصی و محتواهای صوتی متنوع دیگر را زنده می‌کنیم. تلاش ما بر این است که محتواهای صوتی‌تان با کیفیت بی‌نظیری ارائه شود، به طوری که شنوندگان شما را به دنیایی از اطلاعات، تفریح و الهام کشانده و برندتان را به ارتفاع ببرد.

تولید محتوای شبکه های اجتماعی

از تصاویر خیره‌کننده گرفته تا ویدیوهای جذاب و پست‌های تعاملی، محتواهایی را طراحی و ایجاد می‌کنیم که مخاطبان شما را به خود جذب می‌کنند. با استفاده از استراتژی‌های نوآورانه و شناخت دقیق از هویت برندتان، محتواهایی تولید می‌کنیم که در دنیای دیجیتال به نمایانگری مطلوب از برند شما تبدیل می‌شوند، ارتباط‌های بیشتری را ایجاد می‌کنند و افزایش قابل توجهی در نفوذ و شناخته شدگی را به ارمغان می‌آورند.

اگر می‌خواهید به شکل حرفه ای برای تولید محتوا وقت بگذارید، پیشنهادمان این است که حتماً برنامه ریزی برای تولید محتوا را جدی بگیرید.

مهم نیست یک اکانت در توییتر یا اینستاگرام دارید یا یک وبلاگ شخصی یا سایتی برای کسب و کارتان. مهم این است که از الان بدانید روزها و هفته‌های آینده چه مطالبی منتشر خواهید کرد. البته قرار نیست تمام جزئیات مطلب مشخص باشد، اما لااقل باید پاسخ سوال‌های زیر را مشخص کرده باشید:

  • تاریخ انتشار محتوا
  • موضوع محتوا (ترجیحاً عنوان و چند کلمه‌ی کلیدی که بیان‌کننده‌ی پیام اصلی باشد)
  • فرمت محتوا (محتوای متنی؟ محتوای ویدئویی؟ محتوای صوتی؟)
  • چارچوب محتوا (مقاله؟ رپورتاژ آگهی؟ اینفوگرافیک؟ پادکست؟ محتوای حمایت شده؟ فهرست؟ چک لیست؟)
  • رسانه هدف (وبسایت؟ وبلاگ؟ اینستاگرام؟ لینکدین؟ توییتر؟ …)

این همان کاری است که در ادبیات استراتژی محتوا از آن با عنوان برنامه تولید محتوا یا تقویم محتوا نام برده می‌شود.

فرم سفارش تولید محتوا

پسوندهای مجاز : jpg, png, pdf حداکثر فایل 5 مگابایت

پیمایش به بالا