اطلاعات یک بخش مهم در استراتژی کسب و کار است.
گرایش فناوری اطلاعات و ارتباطات امروزه با توجه به دنیای تکنولوژی بسیار کاربرد دارد . فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار معنای گسترده ای دارد و امروزه کل فضای وب و فضای مجازی و تکنولوژی های موجود در آن مستلزم آشنایی با این علوم در حال گسترش می باشد.در حال حاضر کمتر فردی را میتوان پیدا کرد که با فناوری اطلاعات و ارتباطات سروکار نداشته باشد. طراحی معماری یک سیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات در یک شرکت یا سازمان و آشنایی افراد با اصولی IT از اصلی ترین وظایف یک شرکت مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.سازمان های مختلفی در صنایع گوناگون شروع به استفاده از این رویکرد جدید جهت تعریف ، مدیریت و اجرای کارها شدند با این امید که بتوانند به موفقیت های مورد نظر دست یابند.
ماحصل تدوین استراتژی فناوری اطلاعات و ارتباطات ، مشخص شدن مجموعه ای از طرحهای توجیهی است که با قرار گرفتن در سبد پروژه های استراتژیک ، قرار است یک سازمان را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب و چه بسا بسیار عالی در طی یک بازه زمانی تعریف شده و بر اساس یک نقشه راه مشخص برساند .

طراحی پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات با سایر پروژه ها در زمینه های مختلف که با آنها سروکار داشته ایم، کاملا متفاوت است . چراکه ما در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات از جهات مختلفی در فشار می باشیم و به نوعی شاهد هجومی همه جانبه هستیم . نیازهای همیشه در حال تغییر ، سازگاری سخت افزاری ، اشکالات نرم افزاری ، پهنای باند شبکه و اینترنت و اینترانت ، مسایل امنیتی و فقدان مهارت های لازم در سطوح مختلف از طراحی گرفته تا پیاده سازی ، صرفا نمونه هایی اندک از چالش های پیش رو پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات است .
طراحی پروپوزال یا همان RFB بر اساس نیازهای برآورد شده و تامین و تجهیز سخت افزارهای مورد نیاز و در آخر نصب و راه اندازی در فضای مخصوص، از جمله مواردی است که تیم مهندسی شبکه نتکا با همکاری کادر مجرب و متعهد خود به بهترین شکل ممکن در سایزهای بسیار گسترده جهت سهولت و درک بیشتر مراحل کار توسط کارفرما به آسانترین شکل ارائه می دهد.

خدمات شبکه

ما خدمات شبکه را در سبد پشتیبانی شبکه قرار داده ایم و در قراردادهایی که با مشتریانمان منعقد مینماییم ، تعهد می کنیم که هر خدمتی در این حوزه را به آنها ارائه کنیم .

شرکت های کوچک ،متوسط و بزرگ

ما به بسیاری از کسب و کارهای کوچک تا بزرگ مانند شرکت های بازرگانی ، خدماتی ، تولیدی و …. را در شرکت های خصوصی و ارگانهای دولتی سرویس می دهیم . نگران پشتیبانی ۲۴ ساعته دیگر نباشید .

شرکت های با تعدد دفاتر و شعب

ما تجربه زیادی در خصوص شرکت هایی داریم که می خواهند بین دفاتر و شعب خود در محل های مختلف ارتباط شبکه ای داشته باشند ؛ طراحی پروپوزال یا همان RFB بر اساس نیازهای شما .

با ما قرارداد بلندمدت نبندید!

ما شما را مجبور به بستن قراردادهای بلند مدت که تحت فشارتان قرار میدهد نمی کنیم ، اگر تعهداتمان طبق قرارداد نبود با کمال میل تا آخرین ریال پرداختیتان را بازمیگردانیم .

راه اندازی شبکه

ما این خدمات را در قالب پروژه های نصب و راه اندازی شبکه ارائه می کنیم ، شروع این خدمات با آنالیز رایگان و ارائه پیشنهاد از طرف ما خواهد بود و انجام آن پس از تایید کارفرما و در یک بازه زمانی و هزینه مشخص

پشتیبانی شبکه

تخصص اصلی ما ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به کسب و کارهای کوچک و متوسط است ، ما این خدمات را با چنان کیفیتی انجام میدهیم تا دیگر دغدغه ای پیرامون  این حوزه وجود نداشته باشد .

شرکت های درحال رشد

مشتاق کارکردن با شرکت های در حال رشد هستیم ، یکی از تخصص های ما وقتی است که شما می خواهید کسب کار خود را گسترش دهید ؛ پس با ما در ارتباط باشید .

به دنبال ارزان‌ترین خدمات هستید

قیمت های ما گران نیستند ؛ ولی صادقانه بگوییم ارزانترین هم نیستند ، بلکه با توجه به کیفیت کارمان منصفانه ترین هستند . با این وجود رضایت شما در بی نهایت برای ما مهم  خواهد بود .

مدیر اجرایی / مدیر عامل / مدیر IT

همیشه قطعی و اختلال در شبکه باعث ناکارآمدی کارمندان و کندی کار است ، به خوبی این دغدغه های شما را درک می کنیم ما با خدمات شبکه جریان های کاری شما را تسهیل و امنیت را تضمین می کنیم .

پشتیبان گیری از اطلاعات

نگران از دست رفتن اطلاعات حیاتی کسب و کارتان هستید ؟ براساس آمار ۶۰% از کسب و کارهای کوچک و متوسط به خاطر از دست رفتن اطلاعات ورشکست شده اند .

فناوری اطلاعات

از کلنجار رفتن با دردسرهای هر روزه شرکت کلافه هستید ؟ با سپردن خدمات پشتیبانی شبکه به ما بار خود را سبک کنید . ایجاد دسترسی های شبکه ای بدون نیاز به حضور جزء تخصص ماست .

صاحب کسب و کار

ما می دانیم که شما باید همه تمرکزتان را بر روی رشد کسب و کارتان بگذارید و فرصت آن را ندارید تا درگیر کارهای جانبی باشید ، خدمات پشتیبانی شبکه را به ما بسپارید .

از پیمانکار فعلی راضی نیستم

انتظارات خود را از پیمانکار فعلی شفاف کنید و جزییاتی مثل تضمین سطح کیفیت خدمات را در قرارداد لحاظ کنید ، اگر تغییری در کیفیت خدمات حاصل نشد ما در خدمتتان هستیم .

نگران امنیت اطلاعات سازمان هستم

یکی از تخصص های اصلی ما امنیت شبکه است ، راهکارهایی داریم که خیال شما را از هرگونه دسترسی ، ویروسی شدن و یا از بین رفتن اطلاعات بعلت سهل انگاری کارمندانتان راحت میکند .

کارشناسان مجرب ما با توجه به شناخت روشها و استانداردهای جاری شبکه و همچنین مطالعه مستمر و جمع آوری اطلاعات مرتبط با این فن از مراکز معتبر استاندارد سازی (IEEE , EIA , NECTIA , ISO) ، توانایی طراحی ، پیاده سازی ، اجرا و پشتیبانی از شبکه های ( WAN, LAN,ISP مبتنی بر تکنـولـوژی هـای Copper ، Fiber ، Wireless ) را در هـرکدام از مـوارد ذیل دارا می باشند:

  • بررسی و نیاز سنجی سازمان
  • تهیه نقشه پیاده سازی ، برنامه زمانبندی و هزینه ها
  • پیاده سازی و اجرای تجهیزات Passive
  • پیاده سازی و اجرای Active
  • مستند سازی کلیه تجهیزات و نرم افزارهای موجود در شبکه
  • عیب یابی و رفع عیب اولیه جهت دستیابی به بستر پایدار
  • تهیه شناسنامه برای کلیه دستگاهها جهت ثبت وقایع و اعمال پیشگیرانه
  • ارائه راهکارهای امنیت اطلاعات مهم سازمانی
  • مشاوره در جهت تهیه طرح فنی شبکه
  • بررسی نیاز کارفرما به طور کامل
  • طراحی شبکه طبق استانداردهای موجود
  • راهبری و مدیریت کارآمد
  • امکان توسعه مطلوب شبکه
  • پیاده سازی شبکه به صورت ساختار یافته
  • انجام امور تست های شبکه از لحاظ صحت عملکرد و کارایی
  • پشتیبانی از شبکه

تصمیم درست ، سپردن کار به متخصصان است