آژانس دیجیتال مارکتینگ نتکا

Differentiate or Die مفهوم ساده ای است از اینکه اگر کسب و کارتان در فضای اینترنت حضور نداشته باشد به زودی در کش مکش رقابت کسب و کار خود ، شکست میخورید.

تبلیغات بازرگانی در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

یکی از اثر بخش­ ترین و هدفمندترین نوع تبلیغات، تبلیغات تلویزیونی است. بدون شک تبلیغات در صدا و سیما یا شبکه­ های ماهواره­ای هزینه بالایی دارد؛ اما با تبلیغات در رسانه تلویزیون می­توانید جامعه هدف خود را گسترده­ تر کرده و نقش به سزایی در معرفی برندتان داشته باشید. به همین دلیل معمولا تبلیغات تلویزیونی در چارچوب یک کمپین تبلیغاتی برنامه ریزی و اجرا می گردد.

انتخاب یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای در زمینه تولید تیزرهای تبلیغاتی برای صدا و سیما یکی از مهمترین کارهایی هست که لازم است از سوی صاحبان آگهی و تبلیغ دهندگان انجام گردد چرا که اشتباه در تولید تیزر تبلیغاتی تلویزیون و یا رادیو می تواند اثر بخشی تبلیغات را بسیار پایین و بودجه تبلیغاتی را هدر دهد.

هزینه تبلیغیات در صداوسیما

هزینه نهایی تبلیغات تلویزیونی با توجه به نوع شبکه، تعداد مخاطبان و ساعات پخش تعیین می شود. همچنین، با توجه به مقدار ثانیه تیزر و بازه زمانی و فرکانس پخش آن هزینه تبلیغات در این رسانه متغیر است.

تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در رسانه­ های اجتماعی و تبلیغات محیطی به ترتیب از تأثیرگذارترین انواع تبلیغات محسوب می­شوند. تیزر تلویزیونی خلاقانه و جذاب، به راحتی توجه کاربران را در سطح بسیار گسترده به خود جلب می­کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص ما  در ارتباط باشید.

مدیریت تبلیغات یک فرآیند مهم در بازاریابی است که هدف طراحی، اجرا و نظارت بر تبلیغات به منظور رسیدن به اهداف مشخص تبلیغاتی و تجاری را دارد. مدیریت تبلیغات شامل مراحل مختلفی است که از برنامه‌ریزی تا اجرا و ارزیابی عملکرد تبلیغاتی پوشش می‌دهد.

آژانس‌های تبلیغاتی نقش مهمی در برنامه‌ریزی، طراحی، تولید و اجرای تبلیغات تلویزیونی دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ نتکا به عنوان مشاوران تبلیغاتی شما، در همه مراحل تبلیغات تلویزیونی شما، از جمله برنامه‌ریزی، تولید، پخش و ارزیابی کمپین، به صورت کامل و تمام سرویس با بهترین کیفیت به شما کمک می‌کند. این شرکت بعنوان شریک تجاری شما تحت عنوان شرکت تبلیغات تلویزیونی همکار برند طرف قرارداد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

به طور کلی، تیم ما در تبلیغات تلویزیونی نقش‌های زیر را دارد

با توجه به هدف شما و بودجه‌ای که برای تبلیغات تلویزیونی خود در نظر دارید، برنامه‌ریزی کمپین تبلیغاتی شما را شروع می‌کند. این شامل برنامه‌ریزی تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی مناسب، بازه‌های زمانی مناسب، توصیف مخاطبان و هدف شما و تهیه یک برنامه زمانی برای پخش تبلیغات است.

پس از تولید تبلیغات، آژانس دیجیتال مارکتینگ نتکا با ارائه بهترین راهکارها برای اخذ برنامه پخش، کد آگهی و همچنین اجرای برنامه پخش تبلیغات شما در شبکه‌های تلویزیونی مناسب، از جمله شبکه‌های ملی، رسانه‌های استانی و… به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان خود بهترین دسترسی را پیدا کنید.

انتخاب شبکه تلویزیونی مناسب برای پخش تبلیغات، بسیار مهم است. برای این منظور، باید با جمع‌آوری اطلاعاتی از مخاطبان مورد نظر، به دنبال شبکه‌هایی با بیشترین تعداد مخاطب و بازدهی مطلوب برای محصول یا خدمت شما دارد باشید. همچنین باید به خصوصیات هر شبکه تلویزیونی، نظیر نوع برنامه‌های پخشی، جنسیت و سنین مخاطبان و… توجه کنید تا با تبلیغات خود، در دسترس مخاطبان مورد نظر قرار بگیرید.

تعیین ساعت پخش تبلیغات نیز می‌تواند یکی از مهمترین خدمات “آژانس دیجیتال مارکتینگ نتکا” باشد که در بهبود کارایی تبلیغات تلویزیونی موثر است. برای این منظور، باید به عادات و رفتار مخاطبان در ساعات مختلف روز، توجه کنید و سعی کنید تبلیغات خود را در ساعاتی که بیشترین تعداد مخاطبان برای تلویزیون فعال هستند، پخش کنید. همچنین تخصص کافی برای برنامه‌ریزی برای پخش تبلیغات در ساعاتی که رقابت کمتری با برنامه‌های دیگر وجود دارد، نیز می‌تواند مفید باشد.

برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موثر، بودجه‌بندی مناسب بسیار حائز اهمیت است. برای این منظور، باید به منابع مالی خود و همچنین تعداد و مدت زمان پخش تبلیغات، توجه کنید و بودجه‌ای را برای تبلیغات تلویزیونی در نظر بگیرید که هم با قابلیت تحمل برای شما، هم با امکاناتی که در اختیار دارید، سازگار باشد.

تبلیغات رادیوئی در صداوسیما

صدا بسیار طولانی تر از تصاویر بصری در حافظه باقی می ماند.

تبلیغات رادیویی به عنوان یک رسانه اصلی در صنعت تبلیغات، بسیار مهم و موثر هستند. این نوع تبلیغات، به کمک صدا، مخاطبین را در بر می‌گیرد و می‌تواند به راحتی باعث ایجاد ارتباط بین تبلیغ‌دهنده و مخاطبان شود.

برای شروع، باید یک استراتژی تبلیغاتی مناسب برای تبلیغات رادیویی خود ایجاد کنید. این استراتژی باید مخاطبان هدف خود را تعیین کند و به ارائه محتوایی جذاب و جالب به همراه اطلاعات کاربردی و مفید برای مخاطبان، متمرکز شود.

همچنین، باید در نظر داشت که تبلیغات رادیویی معمولاً به طور محلی یا منطقه‌ای پخش می‌شوند، بنابراین باید برای این منطقه خاص، بازاریابی مناسبی انجام دهید و به نیازهای خاص آن منطقه توجه کنید.

رادیو نبض جامعه است

یکی از دلایل اصلی ایجاد یک تبلیغ رادیویی مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه های تولید برای تبلیغات رادیویی بسیار کمتر از کوچکترین تبلیغات تلویزیونی است. زیرا تبلیغات رادیویی نیازی به نگرانی در مورد نور، جلوه های ویژه، گریم، لباس یا هر یک از عناصر بصری مورد نیاز برای تبلیغات تلویزیونی ندارند. علاوه بر این، از آنجایی که هر موج رادیویی مخاطب هدف خود را دارد، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند موج هایی را انتخاب کنند که احتمالاً بهترین مخاطب را برای مشتریانشان فراهم می کنند. تبلیغات رادیویی برای سرمایه‌گذاری ساده‌تر است و بازدهی بالاتری نسبت به تبلیغات چاپی و تلویزیونی ارائه می‌کند.

در حالی که بسیاری از مردم ممکن است رادیو را رسانه ای کمتر محبوب نسبت به اینترنت یا تلویزیون بدانند، اما حقیقت این است که رادیو هنوز هم می تواند به مناطقی از زندگی روزمره ما نفوذ کند که هنوز برای رسانه های دیگر ممنوع است. مصرف کنندگان می توانند در وسایل نقلیه خود، در اتاق های انتظار، در بسیاری از رستوران ها و تعدادی از فروشگاه های مواد غذایی به رادیو گوش دهند. دسترسی به رادیو باعث می‌شود گوش دادن در مکان‌هایی اتفاق بیفتد که رسانه‌های دیگر ممکن است دسترسی به آن‌ها مشکل داشته باشند

آژانس دیجیتال مارکتینگ نتکا بعنوان نماینده جذب تبلیغات بازرگانی صدا و سیما

 در تدوین استراتژی بازاریابی که اصلی‌ترین رکن تبلیغات و بازاریابی هر سازمان است در کنار مشتریان می باشد و به پشتوانه تیم خلاق و توانمند با رویکردی نتیجه‌گرا در ایده پردازی و طراحی کمپین‌های خلاقانه، افتخار همکاری با بزرگترین شرکت‌ها و برنده‌ها در صنایع مختلف را داشته‌ است.
آژانس ما با در اختیار داشتن آتلیه طراحی و تولید محتوای خلاق، در پیاده‌سازی ایده همراه کسب و کار شماست و به پشتوانه شبکه بزرگ همکاران صاحب رسانه و در جایگاه شریک تجاری کارفرمایان اقدام به خرید رسانه اثرگذار و بهینه می‌نماید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ نتکا در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، با هدف ارتباط مستمر با مشتریان، علاوه بر ایده پردازی و طراحی کمپین به عنوان بازوی اجرایی در تولید محتوای تبلیغاتی، طراحی و پشتیبانی وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، ساخت ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی، عکاسی صنعتی و مدلینگ، طراحی گرافیک و… در کنار کارفرمایان محترم می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا