آژآنس دیجیتال مارکتینگ نتکا

نتکا یک خانواده‌ی بزرگ و پویاست.

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

طراحی لوگو & ست اداری

افتخار ما، ارائه خدمات به مدیران موفق کشور است، آنان که برای برند خود ارزش قائلند.

یک لوگو فراتر از یک طرح گرافیکی ساده است. درواقع یک نشانه را می‌توان عصاره تصویری یک شرکت دانست که نمایشگر تمامی اهداف، رویکردها و چشم‎اندازهای یک کسب‌وکار بصورت موجز و فشرده است. شرکت‌های بزرگ به اهمیت لوگو در جذب مشتری، بالا بردن میزان فروش و ماندگاری در ذهن مخاطب پی برده‌اند و برای آن هزینه قابل‌ملاحظه‌ای صرف می‌کنند. ما در واحد طراحی و توسعه‌ نت کا ، دغدغه‌ها و نیاز مشتریان را به‌خوبی درک می‌کنیم و پس از تجزیه‌وتحلیل آن‌ها، ضمن توجه به اصول زیبایی‌شناسی بصری و روان‌شناسانه، به کمک مفاهیم نمادشناسی، نشانه‌ای ماندگار طراحی می‌کنیم. لوگو یا نشان تجاری، هویت سازمان یا شرکت شما است؛ پس… از آن ساده عبور نکنید.

ما برای شما نمادی قدرتمند و اثر بخش خلق می کنیم ! در NETK.IR مجموعه ای کامل از هر آنچه که یک برند برای متمایز شدن و دیده شدن لازم دارد ارایه می گردد. طراحی لوگو در گروه خلاق ما به شیوه ای کاملا حرفه ای و متمایز انجام می شود. ما بر این اعتقادیم که خلق نماد بصری برند نیازمند یک دید استراتژیک و علمی است.

ثبت سفارش و بدست آوردن سلیقه شما برای طراحی لوگو

صفحه 1 از 5

برند

کسب و کار خودتان را معرفی کنید !

انتخاب نام مناسب تاثیر بسیار زیادی در رشد برند شما خواهد داشت

صنعت

انتخاب صنعت مرتبط با برند شما

یک یا چند مورد مرتبط را میتوانید انتخاب کنید

رنگ

انتخاب رنگ برند شما

پلت رنگی برند خود را انتخاب کنید

نحوه طراحی لوگو

نحوه طراحی لوگوی خود را انتخاب نمایید :

این مورد به ما کمک میکند تا در مشاوره طراحی بیشتر شما را راهنمایی کنیم

فرمت : JPG , PNG , PDF

ثبت اطلاعات کسب و کار

ثبت اطلاعات کسب و کار شما

اطلاعات خود را با دقت ثبت نمایید تا کارشناسان ما بعد از بررسی با شما تماس بگیرند

خالی = زمان انتخابی توسط نتکا

اندازه برند و بودجه اختصاصی

انواع لوگو ها را بشناسیم :

می توان گفت لوگوتایپ اصلی ترین نوع لوگو نوشتاری است که شامل نام شرکت یا برند به صورت کامل است. برای طراحی لوگوتایپ ها معمولا از فونت سفارشی استفاده می شود، تا خصوصیت جذابیت و منحصر به فرد بودن بیشتری به بیننده منتقل شود. نمونه های زیادی از لوگوتایپ وجود دارند که شاید هر روز با تعداد زیادی از برند ها یا شرکت های آنها روبرو می شویم. به عنوان مثال لوگو گوگل یکی از بهترین مثال های لوگوتایپ است. همچنین لوگو فیس بوک، اسنپ و دیجی کالا نیز نمونه های دیگر انگلیسی و فارسی برای لوگوتایپ به شمار می روند.

علائم اختصاری، مونوگرام یا Letter mark لوگویی است که بر پایه تایپوگرافی طراحی می شود.

مونوگرام معمولا می تواند شامل حرف اول یا چند حرف اول و یا خلاصه حروف اسم تجاری یک شرکت باشد که به صورت یک علامت اختصاری طراحی می شود. اصل سادگی در طراحی لوگو مونوگرام، بسیار بسیار مهم و قابل توجه است. لوگو هایی که به صورت مونوگرام طراحی می شوند اکثرا لوگوهایی خلاقانه هستند. دلیل این موضوع نیز ذاتا در خود مونوگرام بصورت بدیهی وجود دارد، به این شکل که لوگوهای مونوگرام همواره دست بازی را به طراح لوگو بکارگیری عنصر خلاقیت می دهد. هیولت پاکارد (HP)، جنرال الکتریک، IBM، ناسا و مک دونالد نمونه لوگوهایی هستند که در سبک مونوگرام طراحی شده اند.

علائم تصویری، سمبل، آیکون، پیکتوگرام یا Pictorial mark ها عمدتا بر پایه یک تصویر گرافیکی طراحی می شوند.

سبکی که بیشتر شامل آیکون ها و یا شمایل گرافیکی است. این نوع لوگو ها انتخاب های بیشتری را در طراحی به کارفرما و طراح در جهت مفهوم سازی و زیباسازی لوگو می دهد. همواره تصاویر ابتدایی ترین و سریع ترین راه انتقال مفهوم از گذشته دور تا امروز بوده اند. پس تاثیر و ماندگاری لوگو تصویری بر روی ذهن مخاطب امری بدیهی و مسلم است. به طور کلی این لوگو بوسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای کسب و کار شما خلق می کند. این نوع لوگو بسیار مناسب شرکت هایی است که می خواهند تصویری ماندگار از کسب و کار خود را روی ذهن مخاطب به یادگار بگذارند. طراحی این نوع آرم آن هم به ساده ترین صورت و با مفهوم بالا، کار مشکلی در بین طراحان است که نیازمند دانشی جامع در زمینه های مختلف طراحی برای طراح است. لوگو های تصویری جزو رایج ترین لوگوهای موجود در دنیا هستند که به عنوان مثال می توان از لوگو شرکت های بنز، توییتر و اپل به عنوان لوگوهای طراحی شده در سبک تصویری نام برد.

لوگوهای انتزاعی یا Abstract یک نوع خاص از لوگو های تصویری هستند. به گونه ای که به جای تصاویر قابل درک در لوگو تصویری، مانند سیب در لوگو اپل و پرنده در لوگو توییتر، از یک یا چند فرم و شکل انتزاعی استفاده می شود تا به وسیله آن، پیام کسب و کار شما به شکلی متفاوت و بعضا زیباتر به مشتری منتقل شود. لوگوهای انتزاعی یا به ترجمه تحت اللفظی “لوگو چکیده” اجازه ایجاد یک تصویر واقع بینانه و زیبا و منحصر به فرد از برندتان را به شما خواهد داد. لوگو شرکت های آدیداس و پپسی جزو لوگوهاییی هستند که به سبک انتزاعی طراحی شده اند.

مسکات یا Mascot یک شخصیت است. شخصیتی که قرار است بیانگر و نشان دهنده کسب و کار شما باشد. شخصیتی که بصورت رو در رو می تواند با شما ارتباط برقرار کند.

این شخصیت می تواند شامل انسان، حیوان و حتی اشیا نیز باشد. یک شخصیت ساده و تصویر سازی شده که بسایر مناسب طراحی لوگو برای شرکت هایی است که به دنبال ایجاد یک فضای سالم برپایه کودکان و خانواده و حتی خارج از این چارچوب نیز هستند. لوگو مسکات به علت سبک کارتونی و رنگارنگی که دارند، معمولا سرگرم کننده هستند. از لوگو KFC می توان به عنوان معروف ترین لوگو مسکات نام برد.البته لوگوهایی مانند چیتوز و چاکلز نمونه های ایرانی این سبک از طراحی لوگو هستند.

لوگو ترکیبی یا Combination از تلفیق لوگوتایپ و لوگو تصویری خلق می شود.

این لوگو به دلیل اینکه مباحث مختلف لوگو تایپ و لوگو تصویری را شامل می شود، نیازمند زمان بیشتری در پروسه طراحی است. انسجام و هماهنگی این اجزا جداگانه بسیار مهم بوده و در صورت عدم وجود هارمونی لازم بین طرح ها، لوگویی زننده و از قبل شکست خورده حاصل کار خواهد بود. این اجزا، یعنی عکس و نوشته، می توانند روی هم قرار بگیرند و یا در کنار یکدیگر باشند. در ضمن شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود، از تلفیق عکس و نوشته یک تصویر مستقل ایجاد کنید. لوگو های ترکیبی مناسب شرکت هایی هستند که نیازمند داشتن طرح های تصویری و تایپوگرافی برای استفاده در موقعیت های مختلف داردند. یعنی اینکه به لوگو تصویری خود یک تایپوگرافی منحصر به فرد را تخصیص می دهند و یا برعکس به گونه ای که شرکت یا کسب و کارشان با طرح کاملا تخصصی وارد بازار شود. کینگ برگر، چیپس دوریتس و لاکست مثال های برجسته از لوگو تلفیقی یا همان ترکیبی هستند.

یک لوگو امبلم یا Emblem از یک نوشته یا یک فونت درون یک شکل یا آیکون تشکیل شده است.

این سبک از طراحی در طراحی لوگو، تصاویر و شمای فانتزی زیبایی را برای کسب و کار شما خلق می کند. لوگوهای امبلم به دلیل چشم نوازی و خاص بودنشان تاثیر قابل توجهی را روی مخاطب دارند. از این رو این نوع و سبک از طراحی لوگو، آن بیزینسی که تاثیر قابل توجهی روی مخاطب را خواهد داشت، به بهترین شکل نمایش می دهد. لوگو هارلی دیویدسون و لوگو بسیار معروف و ارزشمند استارباکس از جمله لوگایی هستند که به سبک امبلم طراحی شده اند.

ارائه مفهوم با حداقل ها، وظیفه لوگو مینیمال یا Minimal است.

امروزه طراحی مینیمال به عنوان یک روش برای پیاده سازی لوگو نیز شناخته می شود. در طراحی مینیمال سعی بر این است که با حداقل ترین و ساده ترین شکل ممکن، یک لوگو متناسب و زیبا برای یک کسب و کار طراحی شود. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که سادگی بیش از حد لوگو نباید به زیبایی آن ضربه بزند. عمومیت داشتن بعضی از طرح ها در سبک مینیمال باعث ایجاد ضعف در این نوع طراحی شده است که ریسک انتخاب این سبک را بالا می برد اما نمایش هویت و ارزشهای کسب و کارتان به سریعترین شکل ممکن و ماندگاری بالا، از مزیت های طراحی لوگو به سبک مینیمال است.

می توان از لوگو نشنال جئوگرافیک به عنوان معروفترین لوگو مینیمال یاد کرد.

شرح خدمات طراحی لوگو و ست اداری

مدت زمان طراحینوع فایل
توافقیCDR , PSD , TIFF
شرح خدماتهزینه (تومان)درگاه پرداخت
طراحی لوگوی نوشتاری (تایپوگرافی)۵/۵۰۰/۰۰۰پرداخت آنلاین
طراحی لوگو مفهومی (گرافیکی)۴/۵۰۰/۰۰۰پرداخت آنلاین
طراحی لوگوی ترکیبی۸/۰۰۰/۰۰۰پرداخت آنلاین
بازسازی لوگو۴/۰۰۰/۰۰۰پرداخت آنلاین
طراحی کاراکتر (شخصیت تبلیغاتی)۱۲/۰۰۰/۰۰۰پرداخت آنلاین
طراحی کارت های ویزیت و تبریک۳/۰۰۰/۰۰۰پرداخت آنلاین
طراحی ست اداری ( سربرگ و پاکت نامه )۱۰/۰۰۰/۰۰۰پرداخت آنلاین

هزینه طراحی لوگو چقدر است ؟

قیمت و تعرفه طراحی لوگو ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع لوگو، جزئیات آن و تجربه‌ی طراح تعیین می‌شود.

چرا نتکا بهترین جا برای ثبت سفارش شما می باشد ؟

بیش از ۵۰ طراح فریلنسر در نتکا فعالیت می‌کنند و تا کنون، بیش از صدها پروژه موفق طراحی در نتکا به انجام رسیده است. شما می‌توانید لوگوی سفارشی خود را به طراحان ما بسپارید و با امکان پرداخت امن، تنها بعد از رضایت از نتیجه‌ی کار، مبلغ را برای فریلنسر آزاد کنید.

  • توضیحات تکمیلی بخش طراحی گرافیک :
  • ۳۰% از مبلغ پیش فاکتور نهایی به عنوان پیش پرداخت و آغاز پروژه تعریف شده دریافت میگردد.
  • در صورت انصراف کارفرما از ادامه کار در هر مرحله، پیش پرداخت مسترد نخواهد شد.
  • تمامی فایل‌های طراحی شده تا یکسال پس از طراحی در آرشیو  و طرح سایت نگهداری میگردند.
  • فرمت فایل‌های خروجی بنا به درخواست کارفرما است، در ساختار اصلی فایل‌های طراحی اختصاصی نیز مانند لوگو، ست‌اداری و بسته‌بندی و از این دست با فرمت وکتور و مواردی مانند کاتالوگ، بروشور، بیبلورد و .. با فرمت tiff ارائه شده و درصورت نیاز به فرمت‌های دیگر نیز قابل تحویل خواهند بود.
پیمایش به بالا