نحوه دریافت دعوتنامه کلاب هاوس

چگونه دعوتنامه کلاب هاوس دریافت کنیم؟

کلاب هاوس (clubhouse) یکی از داغ ترین موضوعات امروزه در رسانه های اجتماعی است که یک بستر گفتگوی صوتی را ایجاد کرده است. از آنجا که این برنامه فقط به اعضای خود محدود می شود ، کاربران بیشتری سعی می کنند راهی برای ورود به آن پیدا کنند. اگر کلاب هاوس با سلیقه شما مطابقت دارد ، ممکن است از خود بپرسید که نحوه دریافت دعوتنامه کلاب هاوس چگونه است؟ در این پست ما قصد داریم چندین روش برای گرفتن دعوتنامه کلاب هاوس و لذت بردن از آن به شما نشان دهیم. در ادامه با ما باشید.

دعوت شخصی

اولین و محبوب ترین راه عضویت در کلاب هاوس دعوتنامه های شخصی است. اگر شخصی را می شناسید که از قبل به کلاب هاوس وارد شده است ، می توانید از او بخواهید که برای شما دعوتنامه ارسال کند. هر کاربر دو یا سه دعوتنامه قابل استفاده دارد که می تواند با شما به اشتراک بگذارد.

پس از داشتن لینک دعوت ، اکنون می توانید در کلاب هاوس ثبت نام کرده و وارد شوید و از ویژگی های آن لذت ببرید.

درب جانبی

بسیاری از کاربران از side-door یا درب جانبی اطلاع ندارند. این روش دیگری است که می توانید با دانلود مستقیم برنامه از App Store و پلی استور به Clubhouse وارد شوید.

در کلاب هاوس ثبت نام (Sign up) کنید و یک نام کاربری برای خود رزرو کنید، Clubhouse به دوستانتان اطلاع می دهد که می خواهید وارد شوید. سپس آن ها می توانند به شما تاییدیه ورود بدهند بدون اینکه از دعوتنامه های آن ها کم شود. از دوستان یا افراد حاضر در کلاب هاوس بخواهید که شما را دعوت کنند . دوست خوب نعمته ، مخصوصا دوستانی که به کلاب هاوس وارد شده اند : )  دور از شوخی ، سریع ترین راه برای دعوت شدن از برنامه کلاب هاوس از طریق دوستانی است که از قبل وارد آن شده اند. اگر هنوز دعوتنامه ای برای دوستان شما باقی مانده باشد ، شاید بتوانید از آن ها درخواست کنید شما را دعوت کنند.

از طرف دیگر ، می توانید از دوستتان بپرسید که آیا کسی را می شناسد که دعوتنامه اضافی داشته باشد یا نه؟ یا می توانید به سراغ فردی بروید که دوست شما او را قبل از شما دعوت کرده است، شاید هنوز او دعوتنامه داشته باشد. بعد از گرفتن دعوتنامه می توانید برای دوستتان ناهار بخرید تا در ازای دعوت از او تشکر کنید: )

درخواست دعوت در Reddit یا خرید دعوت

اگر خیلی برای ورود به کلاب هاوس مشتاق هستید ، می توانید از انجمن های subreddit درباره Clubhouse برای درخواست دعوت دیدن کنید. چون بسیاری از کاربران می خواهند به کلاب هاوس بپیوندند ، تالارهای گفتگو برای درخواست یا پیشنهاد دعوت ایجاد شده است.

برای درخواست دعوت از کاربران دیگر به این انجمن ها به (r / ClubhouseInvites  ، r / ClubhouseApp) مراجعه کنید.

از طرف دیگر ، می توانید برای ورود سریع تر به کلاب هاوس ، دعوتنامه هایی از کاربران این انجمن ها بخرید. با این حال ، قبل از خرید بررسی کنید و از طرف مقابل مطمئن شوید تا از کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *