نتکا یک خانواده‌ی بزرگ و پویاست ! به ما بپیوندید .
0

واتساپ برگزاری نظرسنجی در گروه‌ها را ممکن می‌کند

واتس‌اپ در چند وقت گذشته با ایجاد تغییرات جدید در حال بهینه‌سازی اپلیکیشن خود بوده و ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است. حالا این شرکت در حال کار روی قابلیت تازه‌ای، امکان ایجاد نظرسنجی در چت‌های گروهی است.

وب‌سایت WABetaInfo در گزارش جدید خود توضیح می‌دهد که ویژگی نظرسنجی واتس‌اپ هم اکنون در حال توسعه است و هنوز حتی برای آزمایش‌کنندگان بتای عمومی نیز در دسترس قرار نگرفته است. با این حال، طبق تصویر به اشتراک گذاشته شده، کاربران امکان وارد کردن سوال در نظرسنجی برای ارسال در گروه‌ها را خواهند داشت.

رمزگذاری سرتاسری نظرسنجی‌های  واتساپ

البته این قابلیت چندان جدید نیست و بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دیگر مانند تلگرام از آن‌ بهره می‌برند. با استفاده از قابلیت نظرسنجی، کاربران می‌توانند سوال خود را از سایر اعضای گروه بپرسند و کاربران دیگر با استفاده از گزینه‌های مشخص شده به آن پاسخ دهند. نظرسنجی‌ها فقط در گروه‌های واتس‌اپ فعال خواهند شد و حتی پاسخ‌های آن به صورت سرتاسر رمزگذاری شده‌اند، بنابراین فقط اعضای گروه می‌توانند نظرسنجی و نتایج آن را مشاهده کنند.

جزئیات بیشتری درباره این ویژگی هنوز مشخص نشده و حتی معلوم نیست چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین طبق تصویر ارائه شده به نظر می‌رسد این قابلیت هم اکنون برای سیستم عامل iOS در دست توسعه قرار دارد اما احتمالا در زمان انتشار در دسترس کاربران اندروید هم قرار خواهد گرفت.

واتس‌اپ در چند وقت گذشته در حال آزمایش ویژگی‌های جدیدی برای اپلیکیشن خود بوده که انتظار می‌رود در آینده شاهد آن‌ها باشیم. برای مثال این پیام‌رسان روی رابط کاربری جدیدی برای تماس‌های صوتی کار می‌کند. علاوه بر این، پیام‌رسان متعلق به متا مشغول آزمایش میانبرهای ایموجی و قابلیت پیش نمایش فایل‌ها است. همچنین واتس‌اپ قصد دارد در نسخه‌های آینده اپلیکیشن خود دکمه جستجو را به صفحه اطلاعات مخاطبین اضافه کند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *